Vi kommer att behålla den här bloggen.

Kommer att fortsätta använda denna blogg.
Våran "gamla" har krånglat en gång för mycke, kommer dock att ha den gamla kvar då de är nästan som en gamal dagbok.
Jag har faktiskt skrivit en hel del i vår gamla blogg även om många av er tycker vi skriver för sällan =)

Nu börjar vi se marken här. Snön har inte längre övertaget om oss. Solen har lyst på oss i flera dagar så snart kan vi även bege oss till skogen för att lägga SPÅR.
Förra veckan lyckades vi hittade LITE barmark, perfekt till att träna uppletande på.


De är inte alltid kul att ha hund ;) Behöver jag säga vem? Han kallas Marrodören.



Jag har 2 st som "städar" här hemma. Hoxx är smart nog att han bara städar då vi är hemma, för de han plockat upp vill han ge till någon.
Marre däremot "städar" även när vi inte är hemma och får han då det inte är någon hemma och ta emot de han plockat upp, såå    =/ tokfaan. ;)
Men jag får skylla mig själv då jag tycker de är gulligt då dom städar..








 




RSS 2.0