Inte bra, men kan bli bättre =)

De är pinsamt att ha en hemsida och en blogg om man inte sköter om den.

Men de har varit lite mycket för mig de sista året med Edsbyns BK som gjort att jag inte har haft tid / LUST med min egen hemsida och inte heller haft tid med Hoxx.  
Men nu har jag sagt upp ALLA uppdrar för Edsbyns BK.

Tävlings sektor:
Jag tar emot anmälningar för alla tävlingar, skickar ut PM, organiserar tävlingarna, är tävlingsledare på de flesta tävlingar. Organiserar även tävlingen de få tillfällen jag inte är ansvarig tävlingsledare.

Hemsidan / Webbmaster:
Uppdaterar så fort jag bara har möjlighet. Ofta flera gånger i veckan. Har lagt till lite roliga saker/flikar  köp & sälj, bild sidan m.m. för att hemsidan ska blir mera ”levande” och så att den besöks oftare och uppdaterar så fort jag bara kan.

Styrelsen/kassör:

Som kassör är de min uppgift att se till att kostnaden för hela klubben ständigt hålls nere.
Komma på lösningar så att de går att göra "billigare"
Håller koll på att alla medlemmar betalat sitt medlemskap och sina kurser.
Bokför alla kostnader och inkomster. 
Håller styrelsen informeran om hur ekonomin ser ut  O.s.v.

Inköpsansvarig för köket:
Ser till att de finns fika & godis m.m. på klubben
Vrider och vänder för att verkligen försöka köpa de billigaste läsk, ”bullar” choklad. Även om de innebär att jag ska sitta och åka till Bollnäs enkom för att köpa LITE billigare läsk /choklad.

Ekonomi gruppen
:
Nu när vi (klubben) håller på att flytta har vi en ekonomi grupp som ska söka bidrag och söka sponsorer då de kommer att kosta en heldel.

Nya klubbstugan står nu på plats och de är mycke renoverings jobb inne och en heldel att göra ute, så den lilla tid som är över åker jag själklart dit för att hjälpa till så mycke jag bara kan

Som ni kanske förstår tar detta en del av min tid.
Jag jobbar ju också mer än 100 %   (7-16 mån-fre och var tredje helg)

Men jag ser ljuset i tunneln =) 

Efter kommande årsmöte är de några andra som får ta dessa uppgifter då det för mig har varit nästan ett heltidsjobb.

Så efter kommande årsmöte för klubben kommer jag att börja träna hund igen.. =)
Och uppdatera här oftare ;)



RSS 2.0