Har blivit med hund igen <3

 Flash heter mitt underverk och har redan varit här i 3 veckor, tänk va tiden går.
här är han ca 9 veckor
 
 
Har man en blogg ska man väl skriva iden?? fniss fniss
Jag skriver mest för min skull, tycker självklart de är roligt att fler vill läsa så klart.
Jag ska försöka använda denna blogg till någon form av "tränings dagbok" i framtiden.
Men andra äventyr kommer jag också att skriva om.
 
Just nu är de väldigt enkel träning som pågår.
Nu tränar vi på att gå i koppel, att visa/säga till om man vill ut på "toa".
Vara lös på tomten och stanna på tomten trotts allt roligt som händer utanför. de är nog svårast just nu =)  
Valpspår har vi provat med Flash och de gick inte alls. Men förhoppningsvis så kommer de med tiden
De är så mycke att upptäcka i den stora vida världen och träna hinner vi nog med tids nog.
 

RSS 2.0