Min Giiis

Älskade & saknade Hoxx
Min stora härliga hund med ett ännu större hjärta har nu lämnat oss.
Jag tycker mig inatt höra dina snarkningar och tassljud.
 
Tack för alla dessa fina år jag fick tillsammans med dig.
Även om dom blev färre än jag hoppades.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
 
Vet att du nu är i hundhimlen & får springa i högt gräs som du älskar & bada i skitiga diken. ...
Jag älska & saknad dig, men hoppas att vi möta igen.
 
Att aldrig mer få borra in näsan i din päls & inte få hålla om dig mer känns outhärligt.
För mig här på jorden blev de så oändligt tomt...

Jag glömmer dig aldrig, kommer att minnas dig som den eviga vän och glädjekälla du var.
Du har de bättre nu, utan smärtor.
Skänk de i himlen lika mycke glädje och lycka som du skänkt mig.
 
 
vi ses..

RSS 2.0