Från skåpbil till husbil.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I höstas köpte vi en skåpbil för att göra till husbil. Vi är nästan klar (om man nu någonsin blir KLAR 😇 ) lite små fix kvar så som "stödben" 2 skåpluckor med mera. 

Men från och med idag kör vi lagligt😇 

Den gick helt smärtfritt genom registreringsbesiktningen från skåpbil till PB2 (husbil) 


Vi har ju prov åkt lite hit och dit för att testa lite. Var bland annat Vemdalen, där hade vi -28 grader på nätterna. De var inga problem 👍 Få se vart de bär av nästa gång. Kanske ses vi🥰


Hittat tillbaka 🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

Som ni ser var de ett tag sedan jag skrev här. 
Visste faktiskt inte att bloggen fanns kvar. Trodde den försvann med hemsidan. 
Oj va roligt att läsa alla gamla inlägg🥰

Ska försöka skriva här någon gång per år😇Kommer dock inte använda den som FB, nästan som "dagbok" 😇😅

De har ju hänt en del sedan jag skrev sist. 
Vet inte ens vart jag ska börja🤔
Men väldigt kort sammanfattning☺️

Vi bor inte längre i Woxna utan flyttat på "byn" i ett litet hus. 
Jag har blivit farmor för snart 4 år sedan❤️ 
Daniel,Suz och lilla Freja bor dock i Australien, men Freja är född i Sverige ❤️
Vi har i typ 2 år haft Corona i Sverige (världen) som gjorde att i stort sett allt stannade upp😳
Mitt ❤️ Flash som jag skrev om i sista inlägget har lämnat oss för något år sedan bara 7 år ung💔 då har fick schäfer sjukan. Trotts medicin så hade han ont i ryggen och svårt att titta uppåt. Blev även halt på slutet💔 
Jag tränar och tävlar med Lennarts hund Blackie nu. 
En rolig kille att jobba med🥰 
Vi håller på att göra en plåtis (husbil) av en skåpbil. Så roligt,svårt och utmanade att bygga från grunden. Aldrig gjort tidigare och mycke att tänka på. 
Kanske vårt bygge får bli nästa inlägg🤔👍 
Tack för nu. 


RSS 2.0