Hittat tillbaka đŸ„°

(null)

(null)

(null)

(null)

Som ni ser var de ett tag sedan jag skrev hĂ€r. 
Visste faktiskt inte att bloggen fanns kvar. Trodde den försvann med hemsidan. 
Oj va roligt att lĂ€sa alla gamla inlĂ€ggđŸ„°

Ska försöka skriva hĂ€r nĂ„gon gĂ„ng per Ă„r😇Kommer dock inte anvĂ€nda den som FB, nĂ€stan som "dagbok" 😇😅

De har ju hĂ€nt en del sedan jag skrev sist. 
Vet inte ens vart jag ska börjađŸ€”
Men vĂ€ldigt kort sammanfattningâ˜ș

Vi bor inte lĂ€ngre i Woxna utan flyttat pĂ„ "byn" i ett litet hus. 
Jag har blivit farmor för snart 4 Ă„r sedan❀ 
Daniel,Suz och lilla Freja bor dock i Australien, men Freja Ă€r född i Sverige ❀
Vi har i typ 2 Ă„r haft Corona i Sverige (vĂ€rlden) som gjorde att i stort sett allt stannade upp😳
Mitt ❀ Flash som jag skrev om i sista inlĂ€gget har lĂ€mnat oss för nĂ„got Ă„r sedan bara 7 Ă„r ung💔 dĂ„ har fick schĂ€fer sjukan. Trotts medicin sĂ„ hade han ont i ryggen och svĂ„rt att titta uppĂ„t. Blev Ă€ven halt pĂ„ slutet💔 
Jag trĂ€nar och tĂ€vlar med Lennarts hund Blackie nu. 
En rolig kille att jobba medđŸ„° 
Vi hĂ„ller pĂ„ att göra en plĂ„tis (husbil) av en skĂ„pbil. SĂ„ roligt,svĂ„rt och utmanade att bygga frĂ„n grunden. Aldrig gjort tidigare och mycke att tĂ€nka pĂ„. 
Kanske vĂ„rt bygge fĂ„r bli nĂ€sta inlĂ€ggđŸ€”đŸ‘ 
Tack för nu. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0